Tuesday, September 16

today is a very emotional day.
today is the day that i decided to unbottled all my feelings to all.
only at a wrong location.

if u recieve my sms today,
please note that im not trying to create a din with you.
its jus tt i wanna finally let u know my feelings bottled up.

to all:
i know things are not going to be like last time anymore.
i know that once a mirror is broken, even being fixed back,
its still an obvious broken mirror.
but at least i hope its still a useable mirror..
instead of one being left at the corner.
if my words were too harsh on you.. i hereby apologise.
im sory.


给栋:

我怎能怪你没有想我 当 我没有给你空间去想我。

我发觉 你花太多的时间和精力在我身上了。

是时间我必须要放开你了。

接下来的日子 就这样吧。

我想你应该会比较快乐很多~

我会给回你应得的时间和空间。

全部还给你。=)




给你:*不方便透露你的名字*

谢谢你专程下来我公司找我。

我的心情好很多了, 不用担心。=)

你的‘礼物’还蛮有效的喔~

我收到的时候很开心!真得谢谢你。=)

还好你还记得 我喜欢的东西。。

看在这次的分上,我就原谅你!

下次,不要去错地方啊!哈哈哈哈哈。=)







我还是会说 我常常说的话

雨后,就回天晴朗! =)



No comments: